måndag 9 februari 2009

Män ska donera pengar till bröstförstoring och fettsugning

Vad säger man om detta? Räcker orden ens till? Jag tror inte ens att jag behöver använda mina egna ord när jag berättar om detta. Jag tror att citaten från artikeln säger tillräckligt.

"HOLLYWOOD. Här är sajten som lockar med gratis plastikoperationer.
Bakom den bisarra satsningen i Los Angeles står två skandinaver.
Vi vill göra världen lite vackrare, säger den ene av grundarna, svenske Martin Wahlström.
Operation perfect riktar sig till män. Duon använder bilder på lättklädda kvinnor för att få nätbesökarna att öppna plånböckerna.
– Visst är det så. Tjejerna vill visa upp sig och killarna vill titta, säger Wahlström.
Satsningen som lanseras i veckan bygger på donationer.
Utan bidrag blir det inga ingrepp. "


"Operation Perfect riktar sig till män." Men det är självklart inte männen som ska under kniven och "göra världen vackrare" utan det är kvinnorna som ska förändras...


"Först ut är en svensk tjej som kallar sig Thina.
”I dag bor jag i Stockholm. Jag är 20. Med större, rundare och sexigare bröst skulle jag känna mig så mycket sexigare”, skriver hon på sajten.
Hittills har hon fått in lite över en procent av totalsumman.
Det är upp till tjejerna själva att bestämma vilken typ av ingrepp de vill göra. Det behöver inte bara vara bröst. Det kan vara fettsugning, rumpa, lår. "


"Det behöver inte bara vara bröst." Jag antar att man kan göra världen vackrare på fler sätt... låt mig tänka: Fettsugning, rumpa eller lår. Jag hoppas att ni som läser detta ser min ironi????

Inga kommentarer: