onsdag 25 februari 2009

Den rätta för Rosing?

Jag vet inte om någon mer än jag gluttade på programmet "Den rätta för Rosing" som hade premiär i går på Kanal 5? Jag väljer att inte uttala mig om programmet, men jag har ju inte kunnat undvika att se allt mediautrymme Linda fått i samband med denna premiär. Jag fastnade för lite uttalanden i en artikel jag hittade.

Under rubriken "Linda Rosing om....." så ges ett ämne och sen ska Linda uttala sig om det.

...BOTOX
Botox gör jag regelbundet, vem gör inte det? Men jag är så trött på att prata om Botox.
("Vem gör inte det?" Jag gör inte det. Jag har inte en enda person i min närhet som jag vet använder botox. Två människor jag känner har silikoninlägg. En person jag känner har gjort en bröstförminskning av medicinska skäl. Av ganska många personer.)

...ATT VARA EN BRA FÖREBILD FÖR SIN DOTTER - TROTS PLASTIKKIRURGI
Jag säger som det är, det syns ju att jag gjort ingrepp. Men hon har inte det intresset och är så pass trygg i sig själv.
(Absolut bra att säga som det är! Positivt! "Men hon har inte det intresset och är så pass trygg i sig själv." Betyder det att Linda inte känner att hon har varit trygg i sig själv, men att hennes plastikkirurgi har fått henne att känna sig trygg i sig själv? Dottern är född 1994 - dvs hon fyller 15 år 2009.)

Inga kommentarer: