torsdag 1 januari 2009

Det nya året är här!

Efter ännu en avslutad jul, och med en ny början tack vare nyåret går vi nu in i 2009.

Jag hoppas att detta blir ett väldigt spännande år. Inte bara för min egen privata del utan för alla som jag känner, och framförallt för SMALs del!
Ett nytt, färskt år som vi kan välja att göra precis vad vi vill med. All makt ligger hos oss själva. Vi kan välja att forma det här året och få vad vi vill att gå i uppfyllelse. Det ska bli jättespännande! Jag ser verkligen fram emot det. Det känns skönt att vara "på den andra sidan" även om fingrarna är ovana vid att skriva 2009 istället för 2008 än så länge. Men det kommer. Det är ju samma visa varje år.

För min del är detta året 2009
.... SMAL går in i sitt tredje(!) år som ideell förening
.... Jag firar 5 år som FRI(sk) från ätstörningar.

Inga kommentarer: